torsdag 6 september 2012

Trött dag.

Tjo!

Ligger på soffan med Texas invirad i en filt. F har krupit ner i sängen och somnat.

Jag har haft en riktig skit dag! Jag har varit så jävla trött! Hoppade över gymmet, eftersom hela kroppen skrek av träningsvärk. Jag tvättade klart kläderna och sen drog jag fram slipmaskinen och slipade dörren till klädkammaren. Så i morgon ska Jag slipa toalettdörren oxå! Så hinner jag förhoppningsvis måla dem innan helgen e slut oxå.

Sen har jag legat på soffan och halvsovit. Stendöd! Så jävla sugen på vaniljglass (lchf) och pepsi Max! Så jag slängde iväg ett sms till F som va påväg hem ifrån gymmet, och bad honom köpa med. 1/2 liter glass och 1/2 liter pepsi Max blev de till middag! :-P

Debatt om drogbehandling på svt nu, handlar om william petzäll bla. Jag ska kolla på de, så nu säger jag god natt! Hörs i morgon!
.

Inga kommentarer: