måndag 17 september 2012

Måndag 17e September - 2012.

God morgon!

Då va mina 2 veckors ledighet slut. Jag sitter på jobbet och ska idag dra ner till Ljungskile för en HEL ala 100 timmars arbetsvecka! Blääh! Inte sugen se minsta! Men jag e ledig i 2 veckor sen. Så jag får väl tänka på det. På söndag kommer baby och hämtar upp mej i Ljungskile. Texas har flyttat in till F's mamma. Saknar min lille vovvsing!

I helgen då? I lördag va det ju fest! Mat och massa alkohol! Vi skulle sova där egentligen, men vi kom faktiskt hem. Så gårdagen vaknade man hemma! Soffdeg, och en massa bakfylleångest! Skulle ha haft en dag på Liseberg, men vi va tvungna att åka ut till onsala och hämta grejerna som blev kvar från festen. Dessutom va det skit väder! Vi va hemma vid 17 tiden igen. Film, och de tog inte lång tid förrän jag slocknat. ;-)

Blir nog inte så mycket bloggande nu när jag e där borta. Jobbar ju 7-22 varje dag. Så det kommer inte va så mycket att blogga om.

Ha en skön vecka!
.

Inga kommentarer: