torsdag 20 september 2012

Torsdag 20e September - 2012.

Heej hallå!!

Då va torsdag här. Halva tiden har nu gått! Halva tiden e kvar här på rehabiliteringshemmet. 50 timmar kvar att jobba! Dagarna går undan, men en vecka e alldeles för länge att jobba i rad! (7-22) men sen e jag ju ledig i 2 veckor. De ska bli så jävla skönt!

Hade en fruktansvärd dröm i natt! Drömde att min mamma hade dött! Ursch! Man bli så påverkad av människorna som är här. Alla har en sjukdom eller råkat ut för en olycka. Man ser va de kämpar men det gör oxå att jag inser va glad jag är att jag e helt frisk och fungerar normalt. Man ska vara tacksam för det!

Längtar hem så jag kan träna oxå! Ett avbrott i träningen nu i 1 1/2 vecka. Men på måndag har jag bokat in mej på ett pass. Och startar med ett pass body combat! ;-)

Nej nu e min minirast över!

Hej hej!
.

Inga kommentarer: