onsdag 26 september 2012

Onsdag 26e September - 2012.

Hej!

Jag ligger helt utslagen i soffan! Kom precis hem ifrån gymmet. Ett pass body balance! Tänkte köra lite cardio efteråt, men det kunde jag ju glömma! Body balance avslutas med avslappning, hur ska man då orka köra förbränning? Jag fick gå hem, och hamnade här! :-P

Vaknade vid 6 av att ett jävla jobbigt ljud började tjuta! Jag flög upp ur sängen och hjärtat gick upp i maxpuls! Livrädd! F hade bytt väckningssignal på sin mobil! Jag skällde lite och bad honom byta tillbaka. Sen somnade jag om. Drömde att F hade haft sönder alla äggen i kylen och att han höll på att montera värmeslingor i min madrass. Haha! Vaknade vid 8 när min klocka ringde. Och va genomsvettig! Dessa värmeslingor gjorde nog sitt! :-P

En kopp kaffe, lite mys i soffan. Sen tog jag med Texas ut på en promenad. Våran 3 km:are. Och hämtade ut ett paket.

Frukosten blev serverad vid 11. Jag har hittat min favoritfrulle! 1/2 paket knaperstekt bacon, 2 kokta ägg som jag mosar ihop med en klick smör! Mmm! Gott! Och innehåller typ nada kollisar! Jag har kört igång med strikt lchf nu. Bara proteiner och fett. Knappt ens grönsaker. Och försöker undvika mejeriprodukter. Lite i kaffet går bra. Och lite ost.

Tänkte hoppa i ett bad nu. Peter Pan går på tv vid 14.10! Tänkte mysa ner mej i soffan filt och med mitt nya favorit te som jag förälskade mej på Treklöverhemmet. Smakar jul! Mums!
.

Inga kommentarer: