lördag 8 september 2012

Lördag 8e September - 2012.

Halloj!

Lördagen den 8/9 e här och det betyder spelning för F. Så han har redan dragit iväg. Jag själv sitter i soffn i klädd mina träningskläder och äter de godaste mandlarna jag ätit! Favorit!

Jag klev upp 8.30 i morse, Men det blev aldrig någon PW med Texas. Det blåste så ute så han hade svårt att gå. Men jag kom iväg till gymmet iaf! Jobbigaste activiopasset på 60 minuter. Jag körde utan mat i magen, inte ens pwo drack jag innan. Men jag bet ihop och körde så hårt jag kunde! Promenaden hem gick inte fort. ;-) frukosten slank ner vid 11.30 idag. Den va efterlängtad!

Jag har oxå målat ena sidan på dörrarna! De ligger nu på tork. Och ska ligga där i 24 timmar. Så andra sidan ska målas i morgon! :-)

Äh nu får jag väl fräscha till mej lite. Inte så bråttom egentligen. F börjar inte spela förrän 18.30. Men festen drar igång redan 15.

Hörs under dagen!
.

Inga kommentarer: