måndag 1 oktober 2012

Måndag 1e Oktober - 2012.

Hej hej!

Så då va oktober här. Och de märks om man tittar ut. De regnar, och blåser. Skit väder!

Jag sitter på Lundby sjukhus. Ska göra ett nytt cellprov för jag hade fått lätta cellförändringar. Sen när jag e klar här ska jag till Monica på Mp Hudvård och bil vaxad, äntligen! De va ett tag sen jag va där nu. Hon har haft stängt för hon har rest. Och jag har inte haft tid. Men nu så! :-)

Jag e helt slut idag! Zoombimode! Vart ju fest i lördags och vi va hemma strx innan 6 på söndagsmorgonen. Jag vaknade vid 10 ?! På söndag? Så 4 timmar orkade jag sova. Sen ville jag inte sova mer. Pigg och inte alls bakis! Ut med vovve. Sen deg i soffan hela dagen! Vi sov hemma hos F tills idag. Så jag fick ta bussen hem i förmiddags. Hem och byta om och fixa mej och dra hit.

Denn vecka e jag ledig oxå. Men den e uppbokad på en del. I morgon ska jag förlänga fransarna igen och sen möte på kontoret. På onsdag fyller F 25 år, på torsdag och fredag ser ganska lugna ut. Förutom inflyttningsfest på fredagkväll.. Och lördagkväll bjuder på födelsedagsfest.. Japp. En del. Men jag kör nyktert tror jag. Nykter och strikt lchf i en månad nu. Från och med idag!
Ska bli kul att se om något sker.

Ja, och så lite bilder!
.

Inga kommentarer: