fredag 12 oktober 2012

Dagens käk - dag 5.

Idag gick jag lite över gränsen. Jag åt både smetana och lowcarbbröd. Men det gör nog inte så mycket för vågen.

Jag hade gått ner 0,2 kg i morse sen igår. Så nu ligger viktnedgången på - 1,3 kg. 0,6 kg kvar. De ska jag väl klara över helgen. Sen nästa vecka kör träningen igång igen! Men kosten fortsätter som den är.

• Frukost: MBC, 2 kokta ägg mosade i smör med några skivor ost.
• en omelett på 2 ägg med några ostskivor på. Åt den kall i bilen. Haha!
• fisk och saffransoppa med en klick smetana. 1 skiva lowcarb bröd från carbzone (2,7 kolhydrater per skiva) med smör och ost.
• några ostrullar med skinka i.

Vi har ju varit på bio i kväll. Det va svårt att inte ha något att äta på. Så jag slängde in 2 tuggummin och hade köpt en stor mugg med vaniljte som jag zippade på. :-) Jag måste lära mej de där med att jag inte måste ha något att äta varje gång man kollar på film.



.

Inga kommentarer: