söndag 14 oktober 2012

Söndag 14e Oktober - 2012.

Hej hej!

Jag sitter på soffan på jobbet. 3 timmar kvar av min jobbhelg.

F kommer och plockar upp mej sen, Å jag slipper sitta på bussen. Och så hinner man ju mysa lite oxå! <3 br="br">
Jag har dragit bort alla mina fransar! Jag tröttnade på Fransförlängningen och att halva raden va borta. Så nu är mina fransar superkorta! Och jag fick lite panik! Så jag beställde xlash. Har ju hört att de ska funka. Hoppas de kommer fort! Jag kommer lägga upp bilder här på hur processen utvecklas.

Idag behöver jag ute blogga mitt käk. Jag har ätit precis samma som igår. Och jag ska vägas till morgonen igen!

I morgon är det även träningsdax! Jag e inte speciellt snorig så here we go! :-)

Hörs i morgon! Dax för kvällens sista måltid!
.

Inga kommentarer: