torsdag 11 oktober 2012

Dagens käk dag 4.

Ursch och fy hur jag mått idag. Huvudvärk och jätte trött! Jag har orkat tvätta min tvätt, och lagat en snabb middag till oss. Sen har soffan varit min plats idag. Jag fick alltså avboka träffen med Frankie och Nellie. :-( Jag vet att de blir såhär i början när man kör strikt lchf. Måste bara sluta att fuska så får jag aldrig övergångsbesvären. Men jag lär mej aldrig verkar de som.

Dagens käk:

• frukost: 2 kokta, mosade ägg med smör, några skivor ost. En kopp te med en liten skvätt grädde och en sked Kokosfett.
• lunch: 1 1/2 karrékött med kryddsmör.
• Mellis: proteinpudding blandat med mandelmjölk.
• middag: kött med beasås och några ostskivor.


Idag orkade jag inte hålla mej till 10.30, jag åt frukost 9.30. Allt snurrade och jag va ju som sagt redan hungrig när jag vaknade. Så idag fick de bli en timme tidigare. Vet inte om periodisk fasta funkar så bra på mej. Jag har väldigt lågt blodtryck (ligger under gränsen på vad som är normalt blodtryck, dock gör de inte något åt det.) och jag blir lätt snurrig när jag inte fått i mej mat när jag e hungig. Sen att jag har besvär av övergången gör mej ju ett par gånger snurrigare. Men som sagt, såhär ska jag äta i 2 veckor till. Så det är bara att bita ihop!

Jag e så jävla sugen på jordnötsmöret som står i skåpet! Men jag får inte äta nötter denna vecka. Inga nötter, bär eller choklad. Och försöka att undvika mejeriprodukter förutom ost. Lika bra att gå all in. Så jag blir av med suget. Äter väldigt begränsat med grönsaker oxå. Bara för att tappa vätskan så fort som möjligt. Och det har ju gett resultat! ;-)


.

Inga kommentarer: