söndag 21 oktober 2012

Söndag 21e Oktober.

Hej hej! Söndagen e här och solen har lyckats skina lite!

Jag är ju på jobbet idag! Ångrar lite att jag haffade åt mej denna dagen. Men men, detta passet gör min lön typ 2000 kr rikare. Och de e ju aldrig fel eftersom det är dax att köpa julklappar när den betalas ut. (I slutet av nov.)

Vi va ju på middag igår, men innan det så va vi hem till F och tömde hans garderober på kläder och skor. 7 kassar med grejer fraktade vi hem till mej i gårkväll. Jag tillägnade en stund innan läggdax att göra plats åt hans saker. Nu ser min klädkammare ut som ett bombnedslag. Men de får jag ta tag i på tisdag när jag e ledig igen. Hans saker har fått sin plats nu iaf. Skönt att det bara va kläder/skor. Hade varit bökigt om han hade massa möbler oxå! Vi får köpa gemensamma möbler när vi skaffar ny bostadsrätt.

Middagen va mysigt! Vi fick fiskgryta och till efterrätt fixade jag och F chokladmousse med blåbär! Mums! Texas fick på sej en polo i det ruskiga vädret! Sötkorven!

Underbart med en soft helg. Fått hallen klar och fått umgås med min prins! <3 br="br" nbsp="nbsp">
.










Inga kommentarer: