onsdag 24 oktober 2012

Onsdag 24e Oktober - 2012.

God morgon!

Jag vaknade till när Pojkvännen drog till jobbet. Han tycker att jag e knäpp som går upp 6 när jag kan sova så länge jag vill. Men om man inte kan sova mer så finns inget att göra. Jag tog med mej täcket och kröp ner i soffan framför tvn. Somnade där såklart! Haha!

Nu har jag fixat mej en kopp kaffe. Ska snart ta med min morgontrötta vovve ut på en promenad. Jag har bokat in mej på onsdagens body balance pass på gymmet som är 11.45. Men jag ska gå dit tidigare och köra bröst och sen crosstrainern tänkte jag. F är träningsfri på onsdagar. Så det passar bra att jag kör vid lunch när jag e ledig. Så har vi tid att göra andra vettiga saker efter att han slutat jobbet. Idag ska vi köpa foder till öppningen mellan hall och vardagsrum. Han skulle oxå ha satt upp det idag. Men det är tydligen en hockeymatch i kväll som F ska se på hemma hos en vän. Så jag får vänta en dag till. ;-) Det betyder alltså att jag får en ensamkväll! YES! Då ska jag nog baka fröknäcken och mysa i soffan framför en film. Ett bad kanske? :)

Nej nu får jag hälla i mej mitt kaffe och ta en promenad med Texas. Kallt ute idag, så det får bli att klä på sej lite extra!

.

Inga kommentarer: