torsdag 4 oktober 2012

Sockeravgiftning och aloveragel!

I soffan ligger jag än. Jag har ändå varit ur den ett par gånger idag. Promenerat hunden, Lagat mat, tvättat och vikit in kläderna.

Död e jag nu! Seg som fan! Säkert sockret som man stoppat i sej i 2 dagar nu. De blir avgiftning nästa vecka. Från och med nu blir de inget mer socker på läänge! Och på måndag kör strikt lchf igång. Inga fester på 3 veckor så jag passar på.

I morgon e det inflyttningsfest. Hos bästa Emil och hans Becca. Mår jag såhär så stannar jag hemma. Födelsedagsfesten som skulle varit på lördag, e inställd. Så det blir en lugn helg! Precis vad vi behöver!

Och ja, jag e röd än, jätte bröd mellan tuttarna och troskanten. Jag har fått gått utan underkläder idag! :-P smörjt in mej med alovera gelén vi köpte i Thailand! Men i morgon har nog de värsta lagt sej. Men sola igen e nog inte aktuellt förräns lördag-söndag igen! :-D hehe!

.

Inga kommentarer: