onsdag 24 oktober 2012

Solbränna, skrivbord och ensamhet.

Tjena!

Nu äntligen sitter jag ner!

Jag körde mitt pass på gymmet, body balance. Men jag pallar inte avslappningen som e sista 10 minuterna. Så jag drog tidigare. Tog vägen om solariet och solade! Så skönt!

Hem och äta lunch. Fixa mej, sen vid 16 kom F och plockade upp mej. Jag satt och kollade på blocket i morse efter en ny tvbänk. Råkade hamna på skrivbord och hittade ett perfekt till F att ha mixerbordet på! Så vi svängde förbi och köpte det när han slutat. Påvägen hem tillbaka så fixade vi fodret till öppningen från hall till vardagsrum. Vi lastade av allt hos mej och sen drog F iväg för att kolla på hockey med några vänner. Så jag tar tillägnat 2 timmar till att skruva ihop hans skrivbord. (Det låg kvar i lådan fortfarande när vi köpte det.)
Det blev jättefint! Hans första möbel! :-)

Nu e mitt hem jätte smutsigt! Jag slipade grejer igår, men jag orkar inte ta tag i det idag. Så jag fortsätter fredag istället. I morgon ska jag jobba igen. Skulle egentligen jobba på fredag oxå, men vi har personalmöte. Så jag slutar nog redan vid 13 tiden.

Nu ska jag fixa en kopp te och mysa framför tvn, tills F kommer hem och kryper ner med mej i sängen. <3 br="br">
Ps. Hittade steviachoklad på Hemköp, och den var jätte god! Ds.





Inga kommentarer: