onsdag 3 oktober 2012

Proppmätt!

Hej!

Ligger i sängen med supersvullen mage! Proppmätt!

Manana har du så jäkla god mat! Tapas kanske jag ska tillägga. Jag beställde in 4 rätter och en dricka. 210 kr. Helt överkomligt. Kycklingspett, ostar, pilgrimsmusslor och baconinlindade dadlar! Mm mm!

Vi kom hem för 1 timma sen. Såklart köpte vi med glass och vit choklad med hem! Och det ångrar jag nu! Proppmätt och illamående! :-( Men jag får väl sova bort de. Och hoppas min snoriga näsa oxå sovs bort. Så jag kan träna i morgon med. Tänkte köra med Erika då.

Jo och jag e solbränd oxå! Nya rör på solariet. Jag solade med stringtrosor på för att se om jag fick någon färg. Nej tänkte jag, när jag solat klart. De hände nada. Och så gick de någon timma och jag kände att bhn började skava lite mellan tuttarna. Sen tog F's pappa en bild på mej och F och jag va helt röd i ansiktet på bilden. Jag gick på toa och kollade, jo visst va jag röd i fejjan. Tur att belysningen inne på restaurangen var röd så ingen annan såg de. Sen började byxorna skava i ljumskarna. Och när jag kom hem och tog av mej naken så såg det ut som jag hade trosorna kvar på! Haha! Det känns inte så jätte mycket. Synd mer. Så i morgon har det värsta nog lagt sej. Jag får duscha kallt och smörja in mej när jag vaknar i morgon. Och hoppa över att sola i morgon som jag tänkte göra från början och köra en solning i helgen igen istället. Jag va verkligen superblek innan! Jag minns inte när jag låtit mej bli så här vit. Jag har skrubbat mej mycket med kaffesump nu oxå. Och då gnuggas ju all färg bort. Dessutom så har det ju inte direkt varit världens finaste sensommar heller.

Nej nu ska jag nana. Upp i morgon vid 6 med F igen. PW, tvätta, städa, baka lite bröd och sen träna! Jag e en upptagen kvinna!

Och ja, grattis igen till min prins! Jag köpte honom en rakaparat! Han vart nöjd över presentvalet! Sikken tur! Det e en sån som rengör sej själv. perfekt! Han satte den på laddning direkt. :-)

Natti!
.

Inga kommentarer: