torsdag 25 oktober 2012

Torsdag 25 Oktober - 2012.

Hej och hopp!

Jag sitter på jobbet och e så taggad för lördagens fest! Nu börjar det ju närma sej!

Idag har jag haft en tjej som gått bredvid på jobbet. Så dagen har gått undan! Men nu jobbar jag igen! Och jisses va jag saknar arbetskamrater!

I morgon är det personalmöte som gäller. Så jag behöver inte kliva upp astidigt som jag hade fått göra om jag skulle ut till jobbet. Så jag hinner med en PW med Texas innan. Om nu inte vädret e som det har varit/är idag. Det har blåst och haglat som fan! Skitväder! Och jag som ska ha typ nada kläder på mej på lördag. (Maskerad) hoppas vädret blir bättre i helgen.

Jag fick nyss ett mms av F. Han har äntligen satt upp fodret! Yes! Nu är det klart! Wiie! Nu kan jag slappna av när det gäller renovering ett tag, tills jag kommer hem ifrån Thailand. Då ska jag ta tag i köket.

Längtar tills jag kan lägga upp bilder och visa er min fina hall! Måste hitta en fin dörrmatta och måla hatthyllan, och få upp den. Sen kommer bilder!

Nu lite jobb! Hej så länge!
.

Inga kommentarer: