tisdag 30 oktober 2012

Tisdag 30e Oktober - 2012.

Ciao!

Sitter i bilen med jobbet. Varit i stan en sväng och nu ska jag bara ut och jobba de sista 3 timmarna, för att sen åka hem. Hem till min prins som jag inte pussat på sen i söndags. Och knappt då! (Mådde ju lite dåligt!)

Magen kurrar som fän! Har inte ätit mat sen lunchen så nu ska jag till jobbet och slänga i mej mat! Jag kör fortfarande ganska strikt lchf. Och känner på kläderna att jag tunnat av lite till. Gött mos! Men nu ska musklerna byggas upp oxå!

Ändrade planer för helgen! Fick en inbjudan på min bästa Freddans födelsedagsfest på fredag! Och såklart måste jag gå! MEN! Jag går dit nykter. ;-) det kommer vara människor där som va med i lördags och såg på när jag skämde ut mej. Så jag får la hålla ett "ursäkta-mej-tal" ! ;-)

I morgon är jag ledig! Då ska jag baka Fröknäcken, tvätta, promenera med vovve, måla, sola och köra ett benpass med Erika i Frölunda! Massor att hinna göra på min lediga dag! Och ja! Pussa på min prins ska jag hinna med! Viktigast ju!

Jag har äntligen börjat fixa julklappar med! Beställt en hög som kommer på onsdag! (Nästa vecka!) och Katrin's lchf bakbok! Jag har inte bakat på länge! (Har ju haft bakförbud nu är jag kört strikt kost.) Så nu är det dax att baka lite! Funderar på att slänga ihop nått att ta med på Freddans födelsedagsfest? En liten kaka kanske?

Nu e vi framme! Hej hopp!
.

Inga kommentarer: