torsdag 25 oktober 2012

Dagens käk - dag 18.

Japp, de börjar närma sej sitt slut på de här 20 strikta dagarna med lchf. Jag har lyckats gått ner 0,4 kg mer än tänkt. Sen vet jag ju inte vilken vikt jag slutar på lördag när allt e klart.

Idag ha det blivit massa Fröknäcken på jobbet. Men massa smör och mögelost. Fröknäcken kanske inte är det bästa alternativet när man kör strikt. Och jag har helt glömt bort att ta mina vitalcarb innan jag ätit! (Klant!) men Fröknäcken e för jävla gott! Jag bakade de i måndags när jag jobbade! De e även uppskattade här!

• frukost: 1 fröknäcke med 2 kokta ägg och majonäs. En kopp kaffe med Kokosfett.
• lunch: kycklinggryta med riven blomkål och broccoli.
• 4 (!!) Fröknäcken med massa ost! (De e ju så jääääävla mumsiga!!) och en kopp te med pyttelite grädde. :-)

I morgon får jag väl kliva på superduper strikt igen och köra fläsk och tonfisk (som e det enda som finns hemma! Haha! Har inte ens ett ägg kvar.)


Inga kommentarer: