fredag 12 oktober 2012

Piggelinen kommer igen!

Hej hopp!

Idag har jag fått gjort en del! Ja eller jag har inte legat på soffan iaf!

Kom hem till Frankie och Nellie vid 12. Vi promenerade bort till en affär som hade 25% på allt i butiken. Tror ni inte att jag hittade mina lila skålar då?! Jo självklart. Shoppingförbudet bröt jag! Jag va ju tvungen att passa på! 131 kr för 5 skålar. Tyvärr fanns bara 5. Så jag har ringt syrran så hon skulle fixa en till. De finns ju i Karlstad oxå. Vid 15 tiden kom F och plockade upp mej. Vi drog iväg och handlade lite mat och sen hem. Hem och plocka in sakerna och sen ut på en PW med Texas. 3 km fick de bli. Hem och lämna Texas och sen till solariet!

Nu är jag hemma igen! Som en prickigkorv! Och ska färga mitt hår som jag inte fått gjort än. Jätte dassigt nu. Sen ska jag fixa fisksoppa och sen bio!

Power ON!





Inga kommentarer: