onsdag 17 oktober 2012

Dagens käk - Dag 10. (Och dag 11)

Ja så va det dagens käk-inlägg!

• Frukost: Kaffe med Kokosfett, 2 kokta ägg med smör och 1 1/2 skiva kassler.
• Lunch: Köttfärssås gjord på blandfärs, lök, bacon, tomatkross och broccoli, Västerbottenost på.
• Middag: 1 kycklingklubba och 50 g broccoli, en skiva mögelost.

+ en kopp te.

Ja detta blir morgondagens käk (18/10) oxå eftersom jag e på jobbet fram till 22 i morgonkväll. Brukar alltid ta med mej 2 likadana frukostar, 2 likadana luncher och 2 likadana middagar. Sen har jag alltid proteinpulver på jobbet om jag skulle bli hungrig utöver maten jag har med. Ibland käkar jag det de äter till middag om det är lowcarb.

Dagens mående: Jag mår bra! Konstigt bara att jag somnade dundersjuk i måndags. Och vaknade på tisdag fullt frisk och full av energi och träningssuget va på Max! Antar att de blir såhär. Eller jag vet att de blir såhär. Men jag har aldrig kört såhär strikt förut. Snart har det gått 2 veckor. Och de kan ta upp till 4 veckor innan övergångsbesvären e helt över. När jag nått optimal ketonförbränning så kommer jag må som en prinsessa! Jag kommer ha energi som duracellkaninen gånger 5! Jag känner inte för att fuska för fem öre nu! Och överväger om jag oxå ska lägga ner alkoholen. Haha hemsk tanke då jag älskar att känna mej berusad. Men jag e så jävla rädd att jag ska trilla ur de här och ska behöva börja om från början.. Jag får dricka vodka och sodavatten! No carbs! Jag har till och med lagt ner light dricka! För att jag e så rädd att det ska trigga igång sötsuget!

Ni vet när man råkar somna på dagen och sen vaknar? De första man vill göra då e att proppa kroppen med någon sött för att få upp blodsockret. Den grejen har försvunnit på mej! Pga av att mitt blodsocker ligger jämt hela tiden! Halleluja! :-) japp jag e frälst! Lchf-sekten vet ni! Haha!
.


Inga kommentarer: