tisdag 23 oktober 2012

Tisdag 23e oktober - 2012.

Hej hopp!

På bussen in till stan nu! Ska möta Frankie utan barn idag! :-) vi ska ta en fika och så ska jag ge mej ut i halloween djungeln igen! Jag vet vad jag ska klä ut mej till, men behöver kolla assessoarer.

Igår när jag kom hem låg ett paketavi i brevlådan! ÄNTLIGEN! Mitt rosa iPad fodral hade kommit! En månad försent! (Suck) När jag kom hem igår lindriga bara inte dyka ner i sängen. Jag va så pigg. Så jag tappade upp ett bad och tog med iPaden in till badrummet och hoppade i och slog igång 3:de avsnittet av solsidan! Missade det i söndags då jag jobbade. Skönt! Så jag kom insänd strax efter 23. Där låg redan pojkvännen och sussade! :-)

Nu har jag iaf hämtat mitt iPadfodral. De hade en förlåt-oss-lapp i paketet och skickade med en iPad/iPhone usb-sladd som plåster på såret. Gött! Precis vad jag behövde! Min laddare på jobbet har börjat gått sönder! Sladden alltså, själva ladd dosan e det inget fel på. Så det e bara att byta ut mot den nya!

Nu ska jag kliva av! Hörs senare!

Avslappning!
Rosa! Äntligen e fodralet hemma!

Inga kommentarer: