tisdag 16 oktober 2012

Tisdag 15e Oktober - 2012.

Hej hej!

Jag vaknade frisk idag! Inget ont i halsen alls! Halleluja!

Sitter och dricker en mbc nu och ska snart ta mej ut med Texas på vår dagliga PW.

Har mätt och vägt mej idag. Jag har går ner 1,5 kg på en vecka nu. 1 1/2 vecka kvar. Ska jag klara av att gå ner 1,5 kg till? Jag ska fan lyckas med det! Bara att köra all in! Jag kommer ju ifrån de där med småätandet oxå. Jag äter max 4 gånger per dag. Oftast 3 gånger. Och sötsuget är som bortblåst! Good for me!

Jag ska oxå sola idag, och in till stan och sälja en av Texas tröjor som han växt ut. Sen ska jag till gymmet. Antingen till Frölunda och köra med Erika eller så blir det mitt gym här hemma, själv.

Nej nu får jag gå ut med min lilla vildning här! Hörs under dagen!

Puss å kram!


Inga kommentarer: