tisdag 16 oktober 2012

piller och näring.

Idag låg det 2 paket i min postfack. Mina carbblocker piller som jag köpt från let's deal, och Xlash som jag beställde i söndags? kom redan idag! Snabba!

Så jag har redan kört i gång med Xlash och pillrena idag! Så nu ska vi se om tabletterna har någon effekt på vikten. Och om jag kan få längre, fylligare och mörkare fransar!

Xlash ska man ha på varje morgon på fransraden, typ dra som en eyliner. Pillrena ska man ta vid varje intag av käk. 1-2 tabletter, 3 tabletter om måltiden innehåller mycket kolhydrater. Som mina måltider aldrig gör. (om jag inte fuskar vill säga. Men jag tar 1-2 tabletter även om det bara e lite broccoli på min   tallrik. (som innehåller 2 g kolhydrater per 100 g.)

Jag kommer med bilder, för och efter på fransarna om en månad. Och sen om en månad igen.. osv. Så får vi se vad som sker.

Som ni vet så älskar jag att explimentera! ;)
.

.

Inga kommentarer: