tisdag 16 oktober 2012

Dagen käk - dag 9.

Hej Hej!

Idag har jag tränat! Jihoo!

Jag började först med 3 km med hunden i förmiddags. Jag tog sen en sväng till solariet. Och sen fixade lite ärenden på torget här hemma. Vid 15 skulle jag möta en tjej som skulle köpa en gammal hoodie han växt ur. Så jag drog in till stan och mötte henne. Sen tog jag vagnen till Almedal, sportlife. F tränar ju där, och när jag ändå va i närheten så kunde jag lika gärna joijna honom. Kom dock 40 minuter innan honom. Så jag va svettigare än svettigast när han kom! :P 20 minuter på bandet och sen körde jag hardcore med ben. Började med utfall med skivstång på axlarna. Och sen knäböj med skivstången. Mina ben skakade som små asplöv redan efter den övningen! haha! Sen gick jag igenom några maskiner. Och körde mage som avslut. Lite plankan! Nu e jag död! Så jävla skön känsla!

Har fått i mej dagens sista måltid. Och ska ta mej en välbehövligt dusch, fixa en kopp te och sen mysa ner mej i soffan med F till en film.


  • Började dagen med en MBC. (kaffe, kokosfett och smör mixat.)
  • Frukost efter PWn: Ett kokt ägg och en burk makrill i tomatsås.
  • Lunch innan gymmet: 100 g Kött med kryddsmör och 50 g broccoli.
  • En proteindrink efter gymmet.
  • Middag: Köttfärssås med lök, broccoli, bacon och krossade tomater.


Härliga Tisdag! 
.

Inga kommentarer: