måndag 29 oktober 2012

Måndag 29e Oktober - 2012.

God morgon!

Måndagen från helvetet e här! Jag e påväg till jobbet med kroppen fylld av ångest. Det va ju fest i lördags. Och jag gjorde bort mej totalt. Jag minns inte allt, men jag har fått det återberättat för mej. Jag drack redbull och vodka och jag vet att jag inte kan dricka de. Jag blir antingen så full att jag inte kan stå på benen, eller så blir jag otrevlig. Jag blev de senare. Jag tog upp saker som jag inte ens tänker på när jag e nykter. Onödiga saker som det inte finns någon mening att ta upp. Jag skäms och vill stoppa ner huvudet i sanden och stanna där. Och den mesta skiten fick pojkvännen ta. Jag bad folk dra åt helvete och kallade de fula saker. Ursch! Pinsamt! Jag e ju inte sånhär egentligen? Jag brukar ju va festens gladaste tjej!

Jag kom iaf ifrån förfesten och drog till genesisfesten. Där röjde jag igenom. Och där va det som att vända på en hand. Jag va glad och överallt. Sjukt konstigt! Vi blev vänner igen, jag och F. Vi va hemma vid 6 och slocknade med en gång. Jag vaknade vid 10 igen och den känslan jag kände då va obeskrivlig! Jag mådde så jävla dåligt! Mest psykiskt. Satte med i soffan och stirrade. Mitt hjärta pumpade så hårt som om jag va ute och sprang. Så det gick inte att slappna av. Väntade på att F skulle vakna, och jag gick igenom vad jag skulle säga. Men det fanns inte så mycket att säga, för jag visste ju inte vad jag gjort/sagt. De visste ju bara han. Idiot e vad jag e!

Jag hittade en atarax i medicinskåpet och sen somnade jag. Sov till 17.30. Ihopkurad på soffan. Vaknade av att jag va jätte hungrig! Lite käk, kollade solsidan sen somnade vi för kvällen.

Nu är det slut på vodka. Nu blir det endast vin/cider om jag ska festa. För de här får aldrig hända igen.

Förutom mitt utbrott så va festen kanon! Genesis hade fixat med allt så bra! Världens bästa lokal! Grymma djs och härligt Folk! Nu e nästa genesis fest på nyårsafton. Innan de e det swtfest på rio rio, och F ska spela. <3 br="br"> .


Inga kommentarer: