lördag 6 oktober 2012

Vägen som inte fanns.

Hej där!

Jag gav mej ut på denna PWn idag! Men jag kom inte hela vägen fram! När jag gått 4 km så tog vägen som Eniro visar slut. Så jag fick vända och gå hem tillbaka när jag hade 2 km kvar. Så det blev en PW på 8 km! 1 timma och 18 minuter tog de. Med lite krångel och hundkiss. Skönt va det iaf! Och jag ska försöka mej på att ta mej dit igen, men genom att hitta en egen väg.

Jag har tagit ett bad och tonat håret. Vid 18.30 kom F hit igen. Han va inte här länge. Vi käkade middag och sen va han för rastlös för att sitta inne hela kvällen. Och jag va för trött för att göra nått. (Dessutom såg jag en chans att få vara lite själv! :-P) så jag har gjort en kopp varm choklad och kollar på film. Texas ligger intill helt utslagen! Promenaden gjorde nog sitt! Vi gick ju 2 km i morse oxå. Så en mil har Lillen och jag gått idag! Min fina lilla kille!!<3

I morgon ska jag besöka gymmet igen! Kanske solariet oxå. Det kliar väldigt på min hud, så brännan läker väl nu. Hehe.

Borde kanske hänga med i filmen!

Hej hej!




Inga kommentarer: