måndag 8 oktober 2012

Måndag 8e Oktober - 2012.

Hej hej!

Nu har jag landat hemma i soffan! En kopp magic bullet Coffee i handen. Det får bli min första måltid.

Jag har fuskat så jävla mycket nu! Godis hit och dit! Blandat med fet kost. Värsta kombinationen! Men de e det slut på nu. 20 dagars stenhårt nu! Jag har lagt på mej nästan 2 kg på 1 vecka. Jag vet att det är vätska. Och den ska bort nu!

Jag har bokat av all träning på gymmet denna vecka. Fokusera på kosten. Dessutom jobbar jag 60 timmar. Jag kommer gå promenader och kanske till och med lite löpning ute. Nästa vecka ska jag köra igång på gymmet. Då har förhoppningsvis min förkylning försvunnit oxå.

Jag ska besöka solariet idag oxå! Nu har den röda färgen lagt sej och blivit ljusbrun. ;-)

Jag kommer uppdatera här hur det går. Men jag kommer inte ange siffrorna, utan kommer bara lägga ut resultaten. Hur mycket jag minskat i cm och kg.

Ha en skön dag i solen!
Puss å kram!

.

Inga kommentarer: