onsdag 3 oktober 2012

Onsdag 3e Oktober - 2012.


God morgon!

Japp jag kom upp med F! Jag sitter med färg på underfransarna och ögonbrynen. Ska färga håret sen i eftermiddag oxå. En pyssla om mej dag!

Vaknade snorig och öm i halsen! NEJ! Inte sjuk! Blääh! Hoppas det bara e tillfälligt! Har gjort en Magic bullet Coffee som värmer en frusen mej iaf. Och dämpar min hunger lite. De kurrar rejält i magen. Men än får jag inte äta.

Texas ligger kvar i min säng och sover. Den lilla tröttisen!

Eftersom F fyller år idag så har jag bokat bord på Manana. (Ett undantag, annars är/ska restaurang Manana vara våran årsdagsrestaurang! :-*) Hans familj ska med oxå. Först va det tänkt bara han, jag, hans föräldrar och hans lillasyster. Men nu ska hans mormor och hennes man, moster och farfar med oxå! Så vi blir 9 pers! Men det e inte förän 19. Så jag ska träna under dagen oxå.

Hörs senare! Nu måste jag tvätta bort färgen på mina bryn så de inte blir kolsvarta! :-P
.

Inga kommentarer: