lördag 13 oktober 2012

Lördag 13e Oktober - 2012.

Hej!

På jobbet! Hade tänkte sova här i natt, men det är nu vid denna tiden man lltid börjar fundera på om man kanske ska åka hem och sova istället. Speciellt när det är helg. Ska ringa och kolla med F om han är hos mej. Annars kan jag lika gärna stanna här.

Idag har man haft en vanlig lördag på jobbet. Lite segdragen. Men men.

Jag sitter och käkar middag nu i min ensamhet. :-P

Mina fransar håller på att falla av! Ser ut som att jag lider av en sjukdom! Jag har valt att inte fortsätta med Fransförlängningen. Det blir för dyrt. Och alldeles för jobbigt att behöva gå dit vad 3de vecka! Dessutom är de bas fina första veckan. Så ska man gå med halvkassa fransar i 2 veckor. Nej tack.

Snart kommer ett inlägg om dagens käk. Och jag vägde mej i morse. Lite till nedåt! ;-)

Hörs snart!
.

Inga kommentarer: