onsdag 31 oktober 2012

Onsdag 31 Oktober - 2012.

Sista oktober. I morgon kör vintern igång på riktigt!

Jag sitter på bussen. Träningsväskan e packad och jag ska dra till Frölunda och köra ben / mage med Fröken Karlsson!

Idag har jag slipat och slipat! Sen städat bort allt slipdamm! Och sen skulle jag måla sakerna. Då hade rollern torkat! Suck! Så de blev inget målande. Skickade ett sms till F, så han skulle fixa de påvägen hem ifrån jobbet. Jag får måla i kväll när jag kommer hem. Denna färgen tar ju 24 timmar innan den torkar. Så jävla segt om man måste måla fler lager. Men färgen e grym! Den e tålig. Och de e ju bra. ;-) Jag passade på att slipa ner mitt Soffbord när jag ändå va i farten med slipmaskinen. Bordet e svart och ska bli vitt. Nu e jag trött på svarta möbler som allt damm syns på! Man får ju torka varje dag! Och jag har lite roligare saker för mej än att dammtorka hela dagarna.

Jag har oxå varit till min bostadsbolag och lämnat in kvitton på renoveringen. Så jag kommer få 3000 kr tillbaka. Direkt in på Thailandskontot!

Nu ska jag hoppa av. Innan jag byter buss så ska jag ge mej in på H&M och köpa strumpor. Jag har inga kvar!


Inga kommentarer: