måndag 8 oktober 2012

Hälsans stig.

Hej hopp!

Nyduschad och klädd i onepiece sitter jag och myser i soffan. Ny tidning av mat och hälsa! Plöjer igenom den!

Varit och solat och sen tog jag med Texas på PWn. Hälsans stig! Gick jätte bra, och mysig väg! Så den kommer jag promenera varje dag när jag e ledig. 7,6 km va den från mitt hem och tillbaka. Strax över en timma tog den. Jag har rensat bort sommarkläderna/skorna oxå! Eller lagt det i en påse och behöll dem i klädkammaren så länge. De ska ju användas om 3 månader igen. (Thailand).

Kosten idag då?

• 10.40 mbc. En kopp kaffe mixat med Kokosfett och smör.
• 13.00 en bit lax med rivenost och pesto på + Lite sallad till.
• 16.00 en kopp te med Kokosfett.
• 17.00 en burk makrill.
• 18.30 sista måltiden blir nog kött och fet sås.

Blev lite hoppigt käk idag. Och lite för lite mat. Men det blir enklare när jag jobbar sen.

Träningen blev dagens PW på 7,6 km.

Nu blir det mys framför tvn hela eftermiddagen/kvällen.

I morgon börjar allvaret. Jobb.
.

Inga kommentarer: