tisdag 2 oktober 2012

Tisdag 2e Oktober - 2012.

Heej!

Vilken dag! Har burit runt på mitt mega paraply hela dagen, men inget regn kom. Nu skiner till och med solen!

Jag e hemma nu. Varit runt och flängt hela dagen! Började med fransförlängning i Mölndal vid 8.30. Sen hade jag bokat in ett pass body balance i stan vid 10.45. Efter träningen satte jag mej i receptionen och käkade en kasslersallad jag slängt ihop innan. 13.00 va det dax för möte på kontoret. Och va hemma igen vid 15! Skönt! Deckade på soffan med Texas! Vaknade en timme senare av att jag låg och dreglade. Haha! Nu har jag slängt ihop en kassler och broccoligratäng och väntar på att min andra hälft ska komma hem och äta middag med mej! Blir en lugn kväll. Antar att han ska pilla med musiken för han har fått en spelning bokad. Och jag tänkte passa på att njuta av vädret och ta med Texas på en långpromenad. Klockan 20 e det Xfactor! De måste ju ses!

I morgon ska jag kliva upp med F! Jag måste ställa om mej. De e så mysigt att gå upp när det är mörk ute, tända massa värmeljus, göra en kopp kaffe/te och mysa i soffan en stund tills solen gått upp. Självklart en PW med Lillen innan gymmet! Men vi får väl se om jag tar mej ifrån sängen när klockan ringer! :-P

Hej så länge!
.

Inga kommentarer: