måndag 29 oktober 2012

Liiite bättre!

Nu mår jag lite bättre. Jag har lovat mej själv att nästa gång de e en sådan fest igen så får jag ta ledig på måndagen. Man måste fan ha en dag till att andas ut på. Hade väl haft lika mycket ångest av att ligga hemma. Men där kan man ju iaf sova bort den värsta ångesten.

Och jag e inte ensam om ångesten. Haha! De va inte bara jag som körde all in! När ska jag lära mej föresten? Shotar e inget för mej? Sprit e inget för mej?

Nej nu blir de fan vit månad, om jag inte ska köra hela året ut? Jag jobbar ändå nyårsdagen så jag kan va nykter på nyårsafton oxå. Jag e så jävla trött på att bli såhär! Lchf:en gör att man bli lättpåverkad. Man tål ungefär hälften av det man hade klarat av utan lchf-kost.

Så nu har jag bestämt att det inte bli någon HS fest på fredag. Det blir mys hemma hos svärmor istället!

Va händer annars då? Jo nått roligt är att boräntan har gått ner! Och idag sjönk min ränta från 3,95% till 3,33%! Sparar 270 spänn i månaden! ;-) plus att F betalar ju halva hyran. Så nu blir mina kostnader 2000 kr mindre i månaden! Me like! Va ska jag göra med dem? Spara kanske? ;-)

.

Inga kommentarer: