måndag 15 oktober 2012

Måndag 15e Oktober - 2012.

Hej hej!

Sovit bra? Inte de minsta! Vaknade vid 1 av att hela halsen va svullen! Mandlarna va svullna som fotbollar! Och jag hade svårt att svälja. Upp och slängde i mej en Alvedon. Somnade till slut om.

Vaknade strax innan 8, när min klocka ringde. Fortfarande ont, men inte lika ont. Men frukosten va svårt att få ner! Trång i halsen. :-(

Jag tog mej ut på en långsam promenad med Texas. 3 km blev de. Och det brände i halsen under promenaden. Om det inte blir bättre under dagen så får jag väl gå till vårdcentralen och kolla den i morgon.

Nu sitter jag hemma i soffan igen. Jag har gjort bubbelvatten, de river gott i halsen! Och ska slå på en film tänkte jag. Lär somna!

Gymmetpasset fick jag tyvärr avboka. Och skiter nog i träning på gymmet hela denna vecka oxå. Så jag blir frisk innan jag kör igång. Jag får nöja med mej mina och Texas promenader.

Ha en skön måndag och start på veckan! Ciao!
.

Inga kommentarer: