torsdag 25 april 2013

Da'n på stan!

Hej hej!

Började dagen 07.30! Pigg och redo att möta dagen! ;-)

Gjorde mej i ordning och drog iväg hem till Nellie och Frankie. Bjöds på frukost. Sen tog vi oss till stan. Frankie skulle kolla på nya glasögon och jag på jeans. Blev dock inga jeans. Jag blev så stressad eftersom jag hade en tid att passa. Så jag åker in till stan i helgen istället och prövar.

Vid 14 vinkade jag av Frankie och Nellie och drog till Monica på mphudvård. Dax för vaxning igen! Skönt att bli av med all päls! :-P När jag va klar drog jag raka vägen hem. Hem och packade träningsväskan och blev upp-plockad av F när han slutade. Vi körde axlar och biceps, plus 20 minuter på crossen som avslut. Gick riktigt bra även om jag inte va taggad de minsta inför att träna idag. Grymt!

Middag har jag fått i mej, efter badet ska jag bara mysa in mej i soffan! Helt slut!

Bild 1: dagens frukost!
Bild 2: Nellie gillar oxå LCHF - frukost!
Bild 3: Nellie på donken där hon åt mat och vi köpte med kaffe och drack medans söt-Nellie åt! :-)
Bild 4: nya funlight-stevia saften! Kiwi/päron! Mmm! Den fick följa med hem ifrån Ica på olskroken! <3 inte hittat någon annanstans!
.







Inga kommentarer: