måndag 22 april 2013

Helt utslagen!

Det va inte så smart att vräka i sej både mörk choklad och jordgubbar igår. Swisch sa de och keton-Stickan visade ljusrosa i morse! Jahapp! Där va jag ur ketos! Skit oxå! Men det är bara att vräka i sej fett igen så är jag på banan.

Ketos-Stickan är inte den enda Stickan jag kissat på idag. Jag har gjort gravtest oxå. Jag har inte haft min mens sen jag kom hem ifrån Thailand. Så ja, 2 månader sen snart. Får jag den till helgen så har den hoppat över en gång helt enkelt. Stickan visade negativt. Dock är min mage svullen som fan! Min mage sköter sej inte, jag är jätte öm i brösten! Ehhmm? Kan likagärna vara symtom på att mensen e på G. Hoppas de. Gillar inte när min kropp inte följer rytm.

Eftersom min kropp klivit ur ketos så e jag helt jävla död idag! Vandrande lik! Försöker komma igång. Men det är svårt. Försöker hoppa över kaffet de dagar hage hemma och degar. För jag vet att jag får lätt problem med magkatarr. Och ingen hunger när magen är som en ballong! 1 avokado, 2 skivor ost och te till frukost. 2 ägg och lite fläsksvålar till lunch. That's it.

Jag har iaf plockat ur mina sommarkläder och packat ner vinterkläderna i lådorna. Mer orkar jag inte.

Och gymmet sen? Hur ska de gå? Jag får väl ta dubbel dos av craze. Eller äta upp bregottpaketet! Hehe

Utslagen, halvdöd på en madrass på golvet. Skjut mej idag. Ursch. Fy fan.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du så bara misstänker en graviditet så tycker jag inte du ska använda kosttillskott som craze. Man ska ju till och med vara försiktig med kaffe under graviditet och det kan väl aldrig vara värt att riskera något med ett ev barn...men det är bara min åsikt. Kanske kan vara tänkvärt, tills du får klart besked iaf :)

Jenny M. Bäcklund sa...

Ja de e klart! Jag tänker mej för. Men eftersom testet visade negativt så är jag ju inte med barn. Tog ett test förra veckan oxå, och de va med negativt. Sen beror det ju helt på om man hade tänkt behålla barnet oxå! ;-)