söndag 21 april 2013

Klockan ställdes på 07.00.

Hej hej!

Vaknade 7. Jag ställde klockan igårkväll. Det är helg och jag sov på jobbet. Lugn morgon. Och ibland vill jag ut och promenera innan jag kör igång dagen. Men det brukar hänga helt på vädret och dagsformen. Mitt låga blodtryck gör att jag är jävligt seg och slö innan jag kommer igång. Och det brukar göra så att jag somnar om. Men idag sken solen. Och jag vaknade så kissnödig så jag kunde inte somna om. Kissade, sen va jag ju pigg. Så de va bara att hoppa i kläderna och plocka med Texas och gå ut. 35 minuter tog turen. Ca 3,5 km. Solen skiner så underbart oxå! Härligt! Radio i öronen och solstrålar i ansiktet! Mmm! Texas gick och slöade en stund innan han kom igång. Han är så morgontrött!

Slutar ju 18 idag. Promenera hem ifrån backaplan! Sen middag och mys med min kära som jag saknar!
.









Inga kommentarer: