tisdag 16 april 2013

Tisdag och jobb till 18!

Hej hopp!

Solen skiner! Hur skönt? Idag hoppas jag på en kopp kaffe i solen här på jobbet. En kopp har jag redan fått i mej. Frukostsdax är det om 45 min. När man kört PF en stund så är man inte hungrig på morgonen. Man vänjer sej. Så det är skönt. Blir så mycket lättare.

Vi ska ut på äventyr här senare. Och 18 rullar jag hemåt. Funderar på att bara lämna av Texas hemma och plocka med mej träningsväskan och dra till gymmet. Frågade F ifall han va sugen på ett träna senare idag, och han kanske skulle haka på. Man behöver ju lixom inte köra över en timma för att köra slut på en muskelgrupp. Tänkte köra ben tungt idag! Jag måste ju ta upp squat-utmaningen igen. Jag la den lite på is undertiden jag va som värst förkyld. Så idag är det 105 st som gäller på gymmet. Om jag kommer dit. Annars får jag börja i morgon. Jag är ledig i morgon. :-) skönt! Har lite att plocka med. Ska till loppisen och lämna av lite grejer som jag tänkt skänka till dem. Har mer saker i källaren, men det får jag lämna av vid ett senare tillfälle. Källaren tänkte jag rensa nästa vecka. massa att slänga! Har lite saker jag hade tänkt lägga ut på blocket oxå. Ett stort köksbord i ek bl.a. Skulle ha fikat med Evelina oxå, men vi flyttade fram det tills på fredag istället. Så om morgondagen bjuder på sol så ska jag och Texas börja dagen med en PW till stan! Japp, jag ska se hur lång tid det tar att vandra in till stan. Kan inte ens ta en timma. Det är väl typ 5 km dit hemifrån mej. Så nu håller vi tummarna för sol och vindstilla!

Ha en skön dag! Nu ska jag göra lite nytta här!

Jag och Texas i söndag! :-*

Inga kommentarer: