onsdag 17 april 2013

Familjen och Mac!

Hej hopp!

Passet på gymmet gick riktigt bra! Biceps + bröst! Jag kom dit med noll motivation! Noll ork! Irriterad oxå. Men jag lyckades vända irritationen mot vikterna! Så gött!

Vid 18 va vi hemma. Men F's syster skulle köpa ny dator, så vi åkte ut till media markt och hjälpte till att välja. Hon köpte en MacBook PRO! Likadan som jag har! :-) Sen hängde de med hem och fikade! Jag hade gjort rabarberpaj med grädde och så köpte vi en kladdkaka på netto som vi bjöd dem på. Hjälpte Johanna att installera program på datorn innan de drog hemåt. Hon åker ju till Turkiet för att jobba i morgon! Hela säsongen! Så jävla gött va! Avis! Ummhumm!

Nu har vi precis sett helt sjukt. Jag har varit ute med Texas, och nu har vi krupit ner under täcket. Inge trött alls! Men jag måste sova. Jobb i morgon! 7-22. Sen är jag ledig Fredag. Så de betyder alltså att det blir en träningsfri dag i morgon, om jag nu då inte orkar upp till morgonen och PW:a till bussbytet. Det beror helt på vädret oxå.

Näh. Nannadax!
.





Inga kommentarer: