måndag 29 april 2013

New in!

• Bild 1: Jeans G-star modellen: "MIDGE CODY SKINNY WMN" 1099 kr.
• Bild 2: tallrikar RBA Toscana, cervera 99 kr styck. Denna färgen är ny så den finns inte på alla cervera.
• Bild 3: Bikini som min lillasyster tipsade mej om! Annars hade jag aldrig hittat den! Från kappahl som jag aldrig annars går in i. Bra storlekar! 70E har ju jag. Det finns inte ofta, inte alls typ. (Förutom på change där jag till och med har 60F/65E.) 149 kr för överdelen, 99 kr för trosan. Fanns i 3 olika färger. Denna går att ha både med mittenband runt halsen och med vanliga axelband. (Alla snören/band är avtagbara.)
• Bild 4: sneakers med kilklack! Från åhlens 399 kr! Åhlens egna märke! Sjukt mjuka och sköna! De kommer få bli mina genesis-fester-skor! Lite mer "uppklätt" än converse men ändå inga som man behöver vara rädd om!








Inga kommentarer: