söndag 21 april 2013

I'm home!

Hej hallå!

Äntligen har jag tagit helg! Ska snart hoppa i säng och sova. Bara kissa vovve innan.

I morgon är jag som sagt ledig. Men jag har fullt upp ändå. Jag ska rensa igenom allt i klädkammaren! Har massa jag kan slänga/skänka. Jag slängde nyss 2 par jeans som va skit slitna! F skrek rakt ut när jag slängde ett par av dem. De sitter ju så snyggt i röven på dej!! Ja men va fan de e ju så trasiga! Gamla skitjeans! Jag slängde jeansen så jag blir tvungen att köpa nya när lönen kommer! :-P hihi.

Jag ska iväg till loppisen här och lämna grejer oxå. Har ju inte plats med alla grejer jag har! UFF!

Jag va så jävla hungrig när jag kom hem! Åt middag + 2 fröknäcken, en mörk chokladkaka med mint i och en ask jordgubbar! Och keto-stickorna är fortfarande mörklila?! Sjukt ju! Men jag klagar inte. Det är ju nu kroppen förbränner! Me like! I morgon blir det gymmet igen oxå! Happy!

Nej nu ska jag kisselikissa vovven. Sen nana! Natti natti!
.





Inga kommentarer: