onsdag 17 april 2013

PW till stan.

Nu jävlar har hon promenerat till stan! Jag bor ganska "centralt" om man räknar km. Enligt Eniro är det 6 km från min adress till nordstan.

Jag körde igång tvätten, hängde tvätten och sen drog jag iväg. 53 minuter tog turen. Antar att jag får lägga på 10 minuter om hunden är med. Han som vill lukta och kissa på allt. Idag fick han vara hemma. Det blåser en del, och hade jag haft med honom så hade jag fått släpat honom. Och då hade det tagit dubbelt så lång tidn ;-)

Nu är jag hemma igen. Jag tog bussen hem. Så 1 timma och 15 minuter tog det att ta sej till stan gåendes och hem med buss. Nu får jag se till att gå upp på morgonen så jag kommer iväg på denna PWn innan jobbet oxå! Blir att planera dagen innan. Kläder och väskan ska läggas fram!
.



Inga kommentarer: