onsdag 24 april 2013

Tiiiick taaack..

Sekundrarna på klockan går som minuter. Tiden står still.

Känns som klockan skulle kunnat varit 22 nu. Men icke. Klockan går så sakta! Eller så har jag jobbat på för fort idag?

Jag jobbar iaf till 22. Typ 4 timmar kvar. Och eftersom jag vet om att när jag kliver av dagens/kvällens pass så är jag ledig i en hel vecka. Jag börjar jobba igen nästa torsdag! Så går allt sååå jävla sakta!

Men jag har haft en rolig dag på jobbet idag iaf! Men de ska bli skönt att vara lite ledig. Ta tag i saker där hemma som är påbörjade men inte avslutade.

I morgon rullar lönen in. Jag ska hänga med Frankie och Nellie i morgon! Oxå ska jag till Monica på Mp Hudvård och vaxa mej. Så man e fräsch inför helgen.

Nej nu ska jag fixa middag till mej. Magen e hungrig! Bara massa fett de här dagarna på jobbet. MÅSTE komma i ketos igen!

Puss på er!


Inga kommentarer: