måndag 29 april 2013

Seeeg!

Hej hopp!

Sitter i pjamas i soffan. Jag e så jävla seg idag! Och kramper i magen så jag fick ställa in träningen med Emil idag! :-(

Jag har iaf fått i mej frukost och nu vettefan vad jag orkar göra. Jag har plockat ut min Höganäs servis ur skåpen och måste skaffa en låda som jag kan packa ner den i. Jag behöver gå bort till loppisen med porslin oxå. Jag behöver bädda rent i sängen och lägenheten behöver städas. Massa tvätt men ingen tvätt tid förrän i morgon. Så den får vänta. Jag har lchfklubbens bröd i ugnen oxå. Som är klart om typ 25 minuter. Lägenheten behöver städas och jag behöver ta en dusch. Näh ! Jag vill bara krypa under täcket! Vart fan e min mens? Den har inte kommit än! Ska den hoppa över 2 månader eller? Kommer den inte i dagarna så får jag väl ringa Gyn och boka tid. :-/ jag har såna smärtor i magen idag så det känns som om den ska komma närsom.

Jag ska försöka piggna till så jag kommer iväg till gymmet lite senare. Det är bra för magen att röra på sej. Så allt fungerar som det ska. Behöver sola oxå!

Mycket MÅSTE nu! Och jag vill inte några måste! Jag vill bara ligga här! Texas håller med mej! Tröttaste killen!





Inga kommentarer: