tisdag 16 april 2013

Sennabladste!

Ja just de!

Jag har glömt att informera att jag testar ett te som rensar kroppen! Man får helt enkelt springa på toan lite oftare. Det påskyndar processen att behandla maten i magen. Man dricker en kopp på kvällen och sen vaknar man dagen efter och får gå på toaletten och då töms man typ på allt man har i magen.

Jag har problem med magen just nu. Om jag får va lite för privat. Men fan de funkar ju så bra detta te:t.

MEN! Man får oxå påminna sej, att även om man faktiskt går ner i vikt av det, så är det INTE något bantningsmedel. Utan mer ett medel om man har problem med magen.

Jag känner mej dock slimmare och tänkte dricka de här varannan dag nu i någon vecka.

Det är vanebildande så det är inte bra att köra för länge.

Jag känner mej så fräsch av de! Kan va skönt att rensa insidan ibland oxå! Där det fastnar ett och annat!
.




Inga kommentarer: