onsdag 9 april 2014

BVC, besök nummer 4.


Idag tog jag Lowe i selen till BVC. Har sett en skylt utanför att de vill att man ställer vagnarna där. Och det tänker jag inte göra utan lås. Så det får vi nog köpa ett nu. Slängde bara i lite blöjor i min skinnryggsäck, så traskade vi ner.

♡ Vikt: 4550 gr (+ 250 gr)
♡ Längd: 54 cm (+ 1 cm)
♡ Huvudmått: 37,3 cm (+ 0,6 cm) 

Allt såg jätte bra ut! Han växer som han ska. Han ligger lite över vikten än medel. Men han är ju dessutom lång också. För han är ingen rund bebis. Säkert massa muskler som han bygger av all protein som han får av bröstmjölken. Haha! ;-) 

Nu ska vi på hörseltestet på fredag och sen läkarbesök om 2 veckor. Så vi behövde inte komma ner till BVC nästa vecka. Han växer så bra. 

Nu börjar man bli lite tryggare i mammarollen. Blir fortfarande svettig när han skriker. Men det tror jag att jag aldrig kommer att vänja mig vid. Får helt enkelt bli van att svettas lite då och då! ;-) 



Trött kille innan vi skulle gå! ♡ 

Inga kommentarer: