måndag 28 april 2014

Mysig helg!

Hej!

Ligger nu nerbäddad och så nöjd över helgen. I går va vi ju vid havet och på kvällen va vi på 30 årskalas. Lowe somnade i babyskyddet påvägen dit. Sen  sov han i min famn invirad i en filt. Vi käkade grillat och tjötade med vännerna. Så kul att kunna komma med Lowe en stund. Runt 22 åkte vi hemåt. Jag sprang in på Hemköp och köpte "lchf"glass och jordgubbar innan vi åkte hem. Myste i soffan med lite gott. Tänkte matta Lowe i sängen efter det för att jag och Fredrik kunde umgås lite själva. Kolla på en film eller så. Men det va så skönt att lägga sig i sängen. Så när Lowe hade somnat och jag kollade på klockan så va den 23.30. Lika bra att ligga kvar själv. ;-)

I natt vaknade Lowe inte förrän 04. Lite mat sen somnade han om. Gnydde vid 6 sen och hade magknip! (Suck, trodde den va borta.) Lowe och jag klev upp vid 06.20. Bytte blöja och sen fick han mat i sängen. Han somnade om till och med. Jag vart klarvaken så jag gick upp. Så härligt med en egen stund. Kaffe och balkongen blev det. Vid 8 väckte jag Fredrik. Vi skulle iväg och äta frukostbuffé och sen storhandla. Vi fixade oss och åkte till frukosten. Så gött med frukostbuffé! 



Lowe satt i sitt babyskydd medans vi käkade. Sålänge man gungar honom i den så är han nöjd. 

Vi åkte sen över till Ica maxi och handlade. Lowe va trött och missnöjd så hela storhandlandet gick med raketfart! ;-) 

Vi åkte sen hem och softade innan vi skulle bege oss till Kungsbacka. Vi va bjudna på grillat hemma hos Rebecka, Jonas och Albin. De bor i radhus och jag blev så sugen på hus nu! Vi stannade några timmar. Väldigt trevligt! Det får vi göra igen. 


Så varmt för att vara slutet av april! Så lillen fick sitta i sin body.

Dags att sova nu. Natti natti! 

Inga kommentarer: