tisdag 15 april 2014

En snabb uppdatering!

Hej!

Nu jag inte bloggat på 2 dagar. Katastrof för att va mig! ;-) vad har vi gjort då?

I söndags hade jag en väldigt bakis pojkvän här hemma. Vi slappade mest hela dagen. Jag tog en promenad med Lowe och Texas. Sen myste vi med film och godis. 

I går hade jag och Lowe, Evelina och Mathilda här. Vi åt lunch och fikade ihop. Mathilda fyller 1 år om en månad så de behövde fixa en lokal att ha kalaset i, vi har en lokal i vår förening så jag hyrde den åt dem. Så vi va och tittade på lokalen. Så nu ska Lowe på sitt första "barnkalas" 11 maj! :-) Måste vi hitta nått fint att köpa i paket till lilla tildus! ❤️ 

Igår fick jag bilderna som Ilda tog på Lowe mailade till mig. Så jäkla fina! Tänk att just vi skulle få den finaste bebisen i världen! Bjuder på lite bilder här i ett inlägg senare när jag har tid att sitta vid datorn.

Idag skiner solen så vi ska ge oss ut på promenad. Lowe är jätte trött och ligger på min arm och försöker hålla uppe sina ögon. Ska dricka upp mitt kaffe och göra oss redo. Bädda ner honom i vagnen och hoppas att han somnar. Han fick bada nu på morgonen för han spydde ner sig och blöjan va full enda ut till kanterna. :-D haha! Smutsig bebis! Men nu är han ren och fin. 
Ska tvätta och packa lite idag också. Vi åker nämligen upp till Värmland på torsdagsmorgonen. Vi blir där hela helgen. Så mysigt med vår första roadtrip! 

Nej nu får jag avsluta här. Så vi kommer ut! Ha en fin dag! 

1 kommentar:

Sara sa...

Vi ska också till Värmland över påsken min killes mamma bor med sin gubbe i Säffle :) /Sara (snuttan90 på blimamma)