måndag 7 april 2014

Fika fika..

Ja jag började ju för en vecka sen med lätt träning och skulle försöka få till kosten. Haha! Det gick såhär. Min mamma och syster kom på onsdag och då blev det fika och godis.. Och i helgen blev det godis och igår blev det fika! Det är så svårt att hålla sig undan när man får besök nu när vänner och familj vill träffa Lowe. Speciellt nu när man är lite trött emellanåt. 

Jag vägde mig nu och har gått ner 0,2 kg. Så jag får väl tacka amningen. För kosten har jag då inte skött! 

Träningschemat jag har, har jag bara gjort en gång. Ja och promenader har jag ju gjort. Men mest i stan med barnvagnen och så. 

Så nu får jag skärpa mig! En misslyckad testvecka. Nu får vi köra på nytt denna vecka istället. 


Dagens frukost: smoothie på hallon, mjölk, turkisk yoghurt och vaniljpulver. + 2 kokta ägg med salladskydda på! 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ät ordentligt när du ammar!! Du går ner ändå... :))

Jenny M. Bäcklund sa...

Åh ja, jag äter för fullt! Men det behöver ju inte betyda att man ska äta godis och fika hela dagarna! :-P banta vågar jag inte, då brukar ju mjölkproduktionen minska och det vill vi inte! :-)

Marie sa...

Hihi ja det är lätt att trilla dit igen, fniss