torsdag 17 april 2014

Nu far vi!

Nu är bilen packad och vi har åkt i en halvtimma. Lowe sover än sålänge. Hoppas han håller sig en stund till. 3 timmar tar bilresan ungefär. Jag ammade honom massor innan vi drog och bytte blöja precis innan vi gick. Så han ska nog hålla sig. Annars får vi stanna och ge han mat och byta blöja. Vi måste ändå stanna och äta lite lunch påvägen. 

I morse vaknade jag vid 7. Jag gav Lowe lite mat sen somnade han om. Fredrik låg och sov bredvid, så jag klev upp och tog mig en dusch. Passade på att lägga en mask och hårinpackning! Sen drack jag mitt morgonkaffe innan Lowe vaknade till vid 8.30. Härligt! Än är man bortskämd! Men det kan ju vända snabbt så man får ta vara på tiden. 


2 trötta pojkar och en väldigt pigg och nöjd tjej! 

Nu ska vi till Karlstad först, till min syster Sofia och systerdottern Julia. Christian, min systers man är i Norge och jobbar. Hinner nog träffa honom i morgon en stund när han kommer hem. Vid 15 åker Jag, Fredrik och Lowe till Sunne. Och där stannar vi till på söndag. 


Så glad att vi har fått nappen att fungera! Va snäll nu killen och passa på att sova! 

Inga kommentarer: