lördag 26 april 2014

Sommardag i april!

Idag har det varit en riktigt fin dag! Lowe vaknade 7.30 och då vaknade ju såklart vi. Jag klev upp och fixade frukost medans grabbarna låg kvar i sängen en stund till. 

 
Äggröra, bacon och kaffe! Perfekt start på dagen! 


Dagens tuffing! 

Vi gjorde oss sen i ordning och åkte en sväng till Frölunda torg. Köpte present till Sara som ska ha kalaset i kväll och sen ner till fiskebäck. Vi mötte upp svärmor sim hängde med på en promenad till kiosken. 



De käkade glass och jag höll mig till Cola zero. Där satt vi i typ 2 timmar. Lowe hängde i famnen. Inte mycket gnäll alls. Så skönt! Lite mat och massa gosande! Vi tog sen en promenad till innan vi åkte till max och käkade. 




Godaste burgaren på max!


Vädrade finaste fossingarna en liten stund! Så härligt!


Nöjd och trött kille påväg hem. 

Nu är vi hemma en stund. Vi ska åka om 1 1/2 timma till kalaset. Nu ska vi chilla en liten stund. Lowe har nyss ätit och ligger i min famn och sover. Hoppas han passar på att sova en stund nu tills vi ska åka. Ska se om jag lyckas förflytta honom så jag kan greja lite. Vill ju fixa mig. Ska bli riktigt roligt att träffa alla. Premiär för Lowe dessutom. Han har bara träffat födelsedagsbarnet en snabbis. Men ingen utav de andra. 

Inga kommentarer: